שירותי ענן לעסקים

שירותי ענן לעסקים – השירות שכל עסק צריך

התפתחויות טכנולוגיות אחרונות כגון אינטרנט פס רחב, טכנולוגיות סלולריות חכמות ואבטחת מידע בתנועה מאפשרות את ההנגשה של שירותי ענן לעסקים ויוצרות את התשתית לעסקים החכמים של המאה ה-21. 

ישנן דרכים רבות בהן שירותי ענן לעסקים מועילים לחברות: אחסון מהיר, גיבוי בטוח, שיתוף מידע יעיל, אבטחת נתונים ברמה גבוהה וקיצור זמן העבודה בפרויקטים משותפים.

בעלי עסקים? מעוניינים להנות מהיעילות והחיסכון של שירותי ענן לעסקים?

טכנולגיית הענן היא טכנולוגיה דיגיטלית המאפשרת למשתמשים לגשת לתוכניות ונתונים חשובים המאוחסנים בשרת מרוחק בכל מקום שיש להם חיבור לאינטרנט.

באקלים העסקי המשתנה של ימינו, בעלי עסקים קטנים חייבים להנות מגישה מלאה אל הנתונים שלהם בכל זמן ומקום בו הם זקוקים להם. בין אם הם נמצאים במחשבים, בטאבלטים או בטלפונים הניידים שלהם – או במשרד, בשטח או בדרכים. מחשוב ענן מעניק למשתמשים גישה לנתונים בכל מקום שיש להם חיבור לאינטרנט.

למה משמש הענן?

אחסון בענן: שירותים אלה מאחסנים ומגבים את הקבצים שלך. ניתן לשתף ולסנכרן קבצים גם בין מכשירים.

גיבוי קבצים בענן: בעוד שאחסון ענן וגיבוי ענן עשויים להיראות שם נרדף, גיבוי ענן נועד לשמש כפתרון במקרה שבו החברה שלך חווה קריסת שרת, מתקפת סייבר או אובדן נתונים אחר. 

אירוח בענן: פתרונות אלה מאפשרים מספר סוגים של שיתוף מידע, כגון שירותי דואר אלקטרוני, אירוח אפליקציות, מערכות טלפון מבוססות אינטרנט ואחסון נתונים.

שירותי ענן לעסקים – יתרונות

שירותי ענן לעסקים מאפשרים לבעלי עסקים להנות מיעילות גבוהה יותר בעבודתם באמצעות שימוש בשרת מרוחק במקום שרת פיזי הדורש תחזוקה, אחסון וניהול. למען האמת, סביר שהמשרד שלכם משתמש בטכנולוגיות מחשוב ענן – גם אם אתם לא מודעים לזה. דרופבוקס, וואן דרייב וגוגל דרייב הם כולם דוגמאות לטכנולוגיות ענן המשמשות בעלי עסקים רבים על בסיס יומיומי. עם מחשבה מעמיקה ושדרוג מערכות מתוכנן, העסק שלכם יכול להשתמש בטכנולוגיות מחשוב ענן לעסקים כדי לייעל את העסק ולהגיע לתוצאות טובות יותר.

דור מערכות – שירותי ענן לעסקים

אנו בדור מערכות גאים בצוות אנשי השירות המקצועיים שלנו. אנו מתחייבים לזמן מענה מהיר ושירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. עם שירותי המחשוב, שירותי הענן, ושירותי אינטגרציה לעסקים של דור מערכות תוכלו להישאר תמיד בחזית ההתקדמות הטכנולוגית ולהנות משירותי מחשוב מהירים, יעילים וטובים יותר.

שירותים נוספים שלנו
אינטגרציה לעסקים
אינטגרציה

למה צריך שירותי אינטגרציה? בעולם טכנולוגי ודינמי שכזה, שירותי אינטגרציה עוזרים בשדרוג מערכות המחשב הקיימות

קרא עוד »
מערכות מתח נמוך
מתח נמוך

מתח נמוך – מערכות חשמליות חשובות מערכות מתח נמוך כוללות בתוכן מערכות חשמליות שרמת צריכתן

קרא עוד »
צרו איתנו קשר