גיבוי קבצים בענן

גיבוי קבצים בענן - דור מערכות

מהו הענן ואיך הוא עובד? גיבוי קבצים בענן

כאשר אתם מדמיינים גיבוי קבצים בענן, מה אתם מדמיינים? מידע צף באוויר בכמויות גדולות? ביטים קטנים ומרצדים מרחפים באוויר סביבכם?

אז זהו, שגיבוי קבצים בענן לא בדיוק עובד ככה. 

"הענן" הוא לא מידע שצף באוויר אלא מורכב ממאות חוות שרתים עצומות במקומות מרוחקים, שם מאוחסנים מאות אקסה-בייטים של מידע (1 אקסה-ביט=1,000 פטה-בייט= מיליון טרה-בייט= מיליארד ג'יגה-בייט=1,000,000,000,000,000,000 ביטים) באלפי שרתי מחשבים השייכים למאות חברות שונות.

כמויות המידע המאוחסנות בשרתים אלה כל כך עצומות, שקשה לנו לתפוס אותם במוח האנושי. כדי להמחיש כמה עצומה כמות המידע- אם ג'יגהבייט אחד היה בגודל של כדור הארץ, אקסה-בייט אחד היה בגודל של השמש, וכל  המידע המאוחסן בענן היה בגודל של 600 שמשות. וכמובן, כמויות המידע בענן רק עתידות לגדול.

איך עובד גיבוי בענן?

כאשר אתם מתחברים לשירותי גיבוי בענן לעסקים, אתם בעצם מאפשרים למידע מהמחשב שלכם לעבור אל אותם שרתי מידע עצומים בתהליך מורכב הכולל הצפנה ודחיסה של המידע תוך שמירה על איכותו.

המידע עובר במקביל אל שתי חוות שרתים של החברה, הממוקמות במרחק עצום אחת מהשנייה ובמרחק משמעותי מכל מקום מושב אנושי. המטרה של הגיבוי הכפול וההרחקה מכל מוקד פעילות אנושי הוא לצמצם כמה שיותר את הסיכון לאובדן מידע. במקרה של נזק לאחת מחוות השרתים, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שהמידע עדיין בטוח ומוצפן בחוות שרתים נוספת ומרוחקת, שלא תושפע מאותו גורם שפגע בחוות השרתים הראשונה.

הענן מספק שירותי טיפול מקצועי במידע הכולל העברת מידע, גישה מרחוק, הצפנה, גיבוי ושחזור.

למה כל כך חשוב לעשות גיבוי קבצים בענן?

גיבוי קבצים בענן מהווה מעין תעודת ביטוח של כל המידע העסקי שלכם. גיבוי קבצים מאפשר לכם לתפקד ברוגע בלי לדאוג שתקלה מקומית עלולה לשבש את רצף העבודה שלכם או להביא לאבדן של מידע יקר ערך.

אם עדיין לא עשיתם גיבוי קבצים בענן לעסק שלכם, פנו אלינו עוד היום. החברה שלנו מספקת מגוון שירותים בתחום שירותי המחשוב, הגנת סייבר, ובמענה הוליסטי למגזר העסקי.

אנו נמצא עבורכם פתרונות גיבוי בענן לעסקים בהתאמה לצרכים של החברה שלכם תוך הקפדה על סטנדרט השירות הגבוה ביותר ומקצועיות בלתי מתפשרת.

חזרה לדף הבית.

שירותים נוספים שלנו
מערכות מתח נמוך
מתח נמוך

מתח נמוך – מערכות חשמליות חשובות מערכות מתח נמוך כוללות בתוכן מערכות חשמליות שרמת צריכתן

קרא עוד »
אינטגרציה לעסקים
אינטגרציה

למה צריך שירותי אינטגרציה? בעולם טכנולוגי ודינמי שכזה, שירותי אינטגרציה עוזרים בשדרוג מערכות המחשב הקיימות

קרא עוד »
צרו איתנו קשר