אבטחת מידע לעסקים

אבטחת מידע לעסקים

אבטחת מידע לעסקים – לשמור על העסק שלכם מפני פורצים ואסונות

אבטחת מידע לעסקים הוא אחד הדברים היקרים ביותר לחברה. כל איש קשר, פרטי לקוח, פטנטים, דרכי עבודה- כולם שווים המון כסף לחברות

דור מערכות מספקים שירותי אבטחת מידע ברמה הגבוהה בשוק.

השירות שלנו כולל גיבוי קבצים בענן, הגנת סייבר, התקנת תוכנות אנטי וירוס וחומת אש, אבטחה לדואר אלקטרוני והחבאת גלישה מפני עיניים חיצוניות. בנוסף, אנו מספקים שירותי חסימת אתרים מסוכנים והצפנת מידע להגנה במקרה פריצה.

  • עומדים בתקנות אבטחת הפרטיות של ישראל
  • כלים מתקדמים לאבטחת מידע לעסקים
  • גיבוי מלא בענן מאובטח

למה אבטחת מידע כל כך חשובה?

אבטחת מידע הפכה מתחום של ממשלות ומשרדי ריגול למנת חלקה של כל חברה רגילה. למה בדיוק זה קרה?

יש לכך כמה תשובות:

מידע על לקוחות- חוק אבטחת הפרטיות

מדינת ישראל דורשת מבעלי עסקים לעמוד בסטנדרטים של אבטחת פרטיות על כל מאגרי מידע המכילים מידע על לקוחות. תקנות אלה כוללים סף הגנה על פי גודל המאגר, מהות המידע המוחזק בו ומספר בעלי הרשאת הגישה אליו. במקרה של פריצה, יש חובת דיווח לרשות להגנת הפרט וללקוחות שפרטיהם נחשפו לתוקפים.

תקנות אלה חמורות מאוד ומעבר על התקנות עלול אף להיות פלילי ולחייב את מי שלא שמר על תקנות האבטחה בעד 5 שנות מאסר. בנוסף, החוק מאפשר ללקוחות שנפגעו לתבוע חברות שלא איבטחו את המידע שלהם כנדרש. חוק זה מחייב חברות מכל הגדלים לדאוג לאבטחת מידע- לפחות ברמה בסיסית.

מידע עסקי- שווה יותר מכסף

מידע עסקי כגון דרכי פעולה, פטנטים, אסטרטגיית עבודה ושרטוטים הנדסיים הם מטרות לתקיפות חוזרות של מדינות עולם שלישי ועסקים מתחרים במדינות בהן אין אכיפה של חוקי ההגנה על קניין רוחני. הידע הזה שווה המון לחברות שהשקיעו מליונים בים בפיתוחו, וחשוב מאוד לשמור עליו שלא ייגנב. לצערנו, יש מדינות שהתפרסמו דווקא בשל תעשיית הזיופים וההעתקות שלהם. חברות מסויימות במדינות אלה רגילים  להשתמש במידע גנוב מחברות פרטיות במקום לפתח פטנטים משלהם. 

בלי שירותי אבטחת מידע ושירות מניעת פריצות למחשבים, ייתכן ולא תהיו מודעים לכך שהמידע שלכם נגנב ותפגשו את ההעתקים של העבודה שלכם כשהם כבר יצאו לשוק. יתכן ויעברו שנים בין רגע הפריצה לבין הרגע שבו תיחשפו להוכחה שסבלתם מפריצה כזו. במהלך שנים אלה, כל העדכונים למוצר, כל המידע העסקי שלכם וכל הפטנטים יהיו חשופים לחברה זרה. אל תהפכו לקורבן הבא. שמרו על עצמכם.

פריצות לצרכי טרור או בקשת כופרה

יש פריצות שהמטרה שלהם הוא יצירת נזק מכוון לצורך הפחדה, איום או סחיטה. שירותי אבטחת מידע לעסקים יכולים למנוע את הפריצה ובמידה ולא הצליחו למנוע את הפריצה, להוציא את העוקץ מהמתקפה באמצעות גיבוי מלא של כל המידע העסקי שלכם.

בחזרה לדף הבית

שירותים נוספים שלנו
מערכות מתח נמוך
מתח נמוך

מתח נמוך – מערכות חשמליות חשובות מערכות מתח נמוך כוללות בתוכן מערכות חשמליות שרמת צריכתן

קרא עוד »
אינטגרציה לעסקים
אינטגרציה

למה צריך שירותי אינטגרציה? בעולם טכנולוגי ודינמי שכזה, שירותי אינטגרציה עוזרים בשדרוג מערכות המחשב הקיימות

קרא עוד »
צרו איתנו קשר