פתרונות מחשוב לעסקים

פתרונות מחשוב לעסקים – איתך לאורך כל הדרך

חברת דור מערכות מספקת פתרונות מחשוב לעסקים כולל פתרונות חומרה, תוכנה, ייעוץ טכנולוגי ושדרוג מערכות המסייעות לייעל את עסקיהם של לקוחותינו, להגדיל את רווחיותם, איכותם, תחרותיות, תזרים המזומנים והקלות הכוללת של ביצוע עסקים.

אנו מיישמים פתרונות תוכנה עסקיים מותאמים אישית עם מומחיות עסקית וטכנולוגית מאנשי המקצוע המנוסים שלנו. הניסיון העסקי העצום שלנו, בשילוב עם מתודולוגיה מוכחת, יישום טכנולוגיות, מחויבות לאיכות ומיקוד ממוקד לקוח, מאפשר לנו לספק פתרונות מחשוב לעסקים ברמה הגבוהה ביותר.

שלל פתרונות מחשוב לעסקים 

הלקוחות שלנו נהנים משירותי ייעוץ והטמעת חומרה ותוכנה; תחזוקה ותיקון של מחשבים וציוד היקפי, מתן ייעוץ וסיוע בנושאים הקשורים לניהול משאבי המחשב; ייעוץ טכני הקשור לתוכנה; פיתוח, ייצור, ואספקה של פתרונות מחשוב לעסקים בהתאמה אישית, כולל מערכות הפעלה שנעשו בהזמנה אישית למשתמשים ספציפיים; שירותי תחזוקת מערכות ושירותי תמיכה אחרים, כגון הכשרה הניתנת במסגרת ייעוץ; שירותי עיבוד נתונים; וניהול מתקני מחשבים.

תחזוקה וניהול רשתות מחשבים

אנו מספקים שירותי תחזוקה יומיומיים הכוללים צוות מיוחד לתחזוק רשתות מחשבים. צוות מומחי המחשבים שלנו מספק פתרונות מחשוב לעסקים ברמה היומיומית כולל הגעה מהירה במקרה תקלה, איתור מקור התקלה, בין אם היא תקלת תוכנה, חומרה או תקלת רשת, ותיקון התקלה

בנוסף, אנו מספקים שדרוגי מערכות וחומרה בהתאם לטכנולוגיה החדישה ביותר. כשאתם בוחרים ב'דור מערכות' אתם יודעים שתמיד תקבלו שירותי תחזוקה וניהול רשתות תקשורת ברמה הגבוהה ביותר.

תחזוקה וניהול רשתות תקשורת

רשתות תקשורת מתפקדות הן הבסיס לתפקוד של כל חברה. אינטרנט איטי או קווי טלפון לא יציבים עלולים לגרום להפסדים של מאות ואלפי שקלים על כל שעה של חוסר פעילות.

במסגרת שירות 'פתרונות מחשוב לעסקים', אנו מציעים שירותי התקנת רשתות תקשורת וניהול הרשתות על בסיס יומיומי כולל איתור ותיקון תקלות במהירות שיא. אנו זמינים למענה מיידי לכל תקלה ושמחים להציע לכם שדרוגים למערכת במקרה של עומסים שאינם מתאימים לרוחב הפס שלכם. 

דור מערכות – פתרונות מחשוב לעסקים

אנו בדור מערכות גאים בצוות אנשי השירות המקצועיים שלנו. אנו מתחייבים לזמן מענה מהיר ושירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר. עם שירותי המחשוב של דור מערכות תוכלו להישאר תמיד בחזית ההתקדמות הטכנולוגית ולהנות משירותי מחשוב מהירים, יעילים וטובים יותר.

שירותים נוספים שלנו
אינטגרציה לעסקים
אינטגרציה

למה צריך שירותי אינטגרציה? בעולם טכנולוגי ודינמי שכזה, שירותי אינטגרציה עוזרים בשדרוג מערכות המחשב הקיימות

קרא עוד »
מערכות מתח נמוך
מתח נמוך

מתח נמוך – מערכות חשמליות חשובות מערכות מתח נמוך כוללות בתוכן מערכות חשמליות שרמת צריכתן

קרא עוד »
צרו איתנו קשר