מערכת מצלמות אבטחה

מערכת מצלמות אבטחה

מערכת מצלמות אבטחה – לדעת מה קורה במשרד

ישנן סיבות רבות להתקין מערכת מצלמות אבטחה בעסק. עסקים בימינו מחזיקות ציוד יקר ערך כגון מחשבים, מלאי וציוד מקצועי ונתונים לסכנה תמידית של פריצה וגניבת רכוש.

בנוסף, מצלמות אבטחה משמשות גם לתהליכים יומיומיים יותר. חברות רבות מחזיקות מצלמת אינטרקום על מנת לזהות את הנכנסים למשרד. בנוסף, מעסיקים רבים מבקשים ממנו להתקין מצלמות אבטחה במסדרונות המשרדים שלהם כדי שהם יוכלו להרגיש חלק ולראות מה קורה במשרד, גם כשהם לא שם.

איך בוחרים מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה מגיעות במגוון סוגים. ניתן להשיג מצלמות בצבע או מצלמות שחור לבן, עם אודיו ובלי. האיכות יכולה להיות גבוהה וברורה מאוד או מטושטשת ופשוטה, והמידע מהמצלמות יכול להיות משודר בלייב ולהימחק מיד או להישמר לטווח ארוך מאוד. 

כאשר אתם בוחרים מצלמות אבטחה, אתם צריכים לחשוב לעצמכם: מה הסיבה שאתם רוצים מצלמה? מה הסיכונים בעסק שלכם? ומה אתם מבקשים להשיג באמצעות מצלמת האבטחה? 

אם אתם לא מחזיקים ציוד יקר ערך ולא חוששים מפריצות או גניבות, ייתכן ואתם מעוניינים במצלמה על מנת לראות את הלקוחות לפני שהם נכנסים או לתפוס עובד חצוף שגונב מהמקרר את החלב של עובד אחר. במקרה כזה, אתם יכולים להסתפק במצלמה באיכות נמוכה, שהחומר שלה אינו נשמר לטווח ארוך מאוד.

אם לעומת זאת, אתם בעלי מפעל עם חומרי גלם יקרי ערך וסבלתם מפריצות בעבר, ייתכן ואתם מעוניינים במצלמות עם זיכרון לטווח ארוך באיכות מספקת לצורך זיהוי הגנב. אם זה המצב, כנראה שתבחרו במצלמות שחור- לבן על מנת לחסוך בנפח אחסון המידע שתזדקקו לו כדי לשמור את החומר המצולם.

איך מתקינים מצלמות אבטחה

תהליך התקנת המצלמות כולל שלושה שלבים חשובים: בחירת מיקום המצלמות, הנחת תשתיות מתח נמוך וההתקנה עצמה.

אנו נטפל בכל שלושת השלבים, בשיתוף פעולה מלא אתכם. הנחת התשתיות צריכה לאפשר לרשת המצלמות לתפקד בצורה היעילה ביותר, בעוד בחירת המיקום צריכה להיעשות תוך מחשבה מעמיקה על מטרות הנחת המצלמות.

את שלב ההתקנה נעשה עבורכם תוך שימוש באנשי המקצוע הטובים ביותר.

הכל תחת קורת גג אחת

אם אתם מעוניינים בהתקנת מערכת מצלמות אבטחה, ברמה גבוהה ללא פשרות, צרו קשר עוד היום לייעוץ והכוונה בנושא התקנת מערכות אבטחה.

אנו נספק עבורכם שירותי הנחת תשתיות, התקנת מערכות אינטרקום, מערכות אזעקה מתקדמות, בחירת מצלמה אבטחה והתקנת מצלמות בהתאמה לצרכים של החברה שלכם תוך הקפדה על סטנדרט השירות הגבוה ביותר ומקצועיות בלתי מתפשרת.

דור מערכות שירותי IT והגנת סייבר.

שירותים נוספים שלנו
מערכות מתח נמוך
מתח נמוך

מתח נמוך – מערכות חשמליות חשובות מערכות מתח נמוך כוללות בתוכן מערכות חשמליות שרמת צריכתן

קרא עוד »
אינטגרציה לעסקים
אינטגרציה

למה צריך שירותי אינטגרציה? בעולם טכנולוגי ודינמי שכזה, שירותי אינטגרציה עוזרים בשדרוג מערכות המחשב הקיימות

קרא עוד »
צרו איתנו קשר